torsdag 31 maj 2012

Medium

Sitter på tåget och ska till ett Medium kl:11.00. Det har varit så mycket annat i tankarna så jag har inte förberett mig så mycket inför detta besök. Men sitter nu och funderar lite på tåget. Undra hur hon är? Vad kommer hon säga? Jätte spännande!!

Jag har tidigare varit hos mediumet Jan Hall i Motala, helt fascinerande. Så jag lyckades få dit både bästa kompisen, pappa, älskling, grannar, en annan kompis och syskonen -de instämmer nog i sin upplevelse. Då det tog en hel dag med övernattning till Motala så ville jag prova något som är närmare och blev tipsad om denne. Hon ska vara bra och har även varit med i tv.

Jag återkommer med en liten rapport sen.

Ville även visa er en jättefin spegel som vi hittade i en butik när vi jagade våra utemöbler -vill ha!


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar