onsdag 9 maj 2012

Resultat från glukosbelastningen

Innan glukosbelastningen låg jag på 4.7 och man skulle ligga under 7. Efter låg jag på 7.9 och man ska ligga under 10. Låg man över det så skulle man få kostrådgivning. Sen sa hon något med över 12....men då hade jag slutat lyssna.

När jag satt där i två timmar så läste jag nya Mama tidningen som kommit. Det var en artikel om simmästaren Emma Igelström. Hon har bl.a lidit av förlossningsdepression, det var som att det lika gärna kunde varit jag som skrivit den där artikeln om mig själv. Främst om depressionen men också om hur hon är som person. Nu blev jag inte simmästare, men hennes beteende och handlingar är precis som jag har haft det. Läskigt och väldigt jobbigt att läsa, man blir så påmind.

Idag är jag inne i mig själv och är rätt låg. Jag är väldigt ledsen och har gråtit en del. Det är nog en blandning av oro, värk, hormoner och trötthet. Jag önskar man kunde ändra på saker och ting i livet, men det går inte alltid.

Mama med Emma Igelström som omslagsbild:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar