fredag 25 maj 2012

V 33+2 och MVC besök

Idag var jag hos kuratorn, vi bokade inte in flera tider utan jag ringer vid behov. Jag har så mycket annat som snurrar i huvudet....som förlossning, förlossning och förlossning:) Men jag har lyckats vända det från negativ till positiv känsla. Jag ser nästan fram emot den och det känns fantastiskt. Självklart kan den där känsla av ren och skär panik komma, men den är hanterbar. Visst, jag vet att det gör sk-t ont och det är jäkligt kämpigt. Men jag försöker se bortom det och tänka på vad som kommer efter.

Vikt: 101kg (vilket innebär en viktuppgång på ca 12 kg sen inskrivning)
Symfys-fundus mått: 32cm
Blodtryck: 116/72
Fosterljud: 132 slag/ minuten

Jag fick med mig remiss för blodprovstagning gällande Levaxin (pga sköldkörteln) samt lever och gallsyra.



            Den tunna linjen är från skruttis för ca 7 år sedan och den tjocka linjen är denna graviditet.


Bild är lånad här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar