fredag 25 maj 2012

V. 33+2

Shit pommes vad denna värme gör att jag samlar vätska i kroppen. Det är helt crazy så fula vrister/vader och fingrar man får -riktig svullo. Det gör rätt ont också....fast ibland känns det som  att man tappat känseln där det är som värst.

Igår var en bra kroppslig dag, idag är det en sämre. Men det verkar vara så, upp och ner hela tiden. Imorgon har vi en loppis och en marknad inplanerad, så jag hoppas kroppen håller. Egentligen hade jag bokat bord på loppisen men fick avboka den förra veckan då jag förstod att kroppen inte alls skulle hålla för en heldag där. Det är ca 150 personer som står på bakluckeloppisen, vi var där förra året och det var jätteskoj. Men i år får jag vara åskådare:)

Efter har vi planerat att åka iväg och kolla på utemöbler till vår altan, hoppas vi hittar något som vi tycker om. Jag tycker det där är så svårt med utemöbler och kan inte alls bestämma mig vad jag tycker om. Det viktigaste är att dem är sköna, men de ska samtidigt se schyssta ut -svårt att få till båda till ett vettigt pris.

Min virst igår, ni kan ju se vart min strumpa har suttit. Den svullna knölen ni ser är inte fotknölen utan en ansamling vätska och knölen ligger inbäddad någonstans nedanför.


Dagens outfit, skönt att bara kunna ta på sig en lätt kjol!

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar