fredag 11 maj 2012

V30+2 och blodprov

Då var det dags igen. Fastande sittandes för att lämna blodprov. Som en del av er vet så har jag smått fobi för det här, men ju fler ggr jag är här desto bättre går det. Så att utmana sin rädsla är verkligen the shit:)




Efter ska jag kolla efter grejjer till fotograferingen på söndag. Jag längtar något grymt till att få se bilderna. Sedan är det bara att planera in gipsmagen, sen har jag inga mer "måsten".

Det finns drömmar om att få rentvättade fönster, en målad altan, tapetserad vägg, skurat kök och dusch innan. Men det får vänta, kroppen fixar inte det där innan förlossningen. Älskling kommer säkert göra något av det där när tiden finns.

Skulle vilja måla detta innan förlossningen, men det får vänta:





-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar