tisdag 5 juni 2012

V.35+0

Har äntligen börjat ta tag i målandet av den lilles minbyrå från Ikea. Känns bra då jag kan börja lägga in bebiskläderna och få ordning på det blivande barnrummet.

I övrigt är hormonerna här för att stanna -helt crazy. Ser ut som en tonåring i ansiktet och humöret åker upp och ner. Känner mig återigen tung i kroppen och den värker här och där. Men, men nu är det inte så långt kvar. Jag räknar på 2-5 veckor. Idag är nog den sista dagen som enligt mig är hysteriskt mkt inbokat. Blodprovstagning, sjukgymnasten, styrelsemöte och föräldrakurs på MVC.

Sen ska jag inte boka in "avancerade" saker, för jag behöver vila mer och förbereda mig för förlossningen (mer att bearbeta kanske). Skriva klart förlossningsbrevet och börja packa BB väskan så smått. Det är läskigt nära nu.

Projektet i garaget:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar