tisdag 4 maj 2010

Måndag dag 16 av 21

TACK snälla Sara och Minnas mamma för era kommentarer! Dem värmde något grymt, för inlägget kändes inte helt rätt. Skönt att få det bekräftat.

Idag har det gått 16 av mina 21 dagar då jag bestämde mig för att äta minimalt med mina propoints. Till min vikt och längd så ska jag äta 34 pp per dag, jag får även 49 bonuspoints per vecka som man kan förbruka hur man vill. Man kan även träna sig till ex antal aktivitetspoints för att antingen påskynda viktnedgången eller "äta upp". Under dessa 21 dagar så har jag bestämt mig för att enbart äta 34 pp per dag, och inget ytterligare under veckorna. Och jag har hållt mig varenda dag, ibland har jag ätit några färre pp, men det har jämnat ut sig då det kanske har överstigit någon pp en annan dag. Jag är riktigt stolt att jag fixade det, jag har ju även fått resultat på vågen. 2 kg första veckan, 0.9kg förra veckan, och så ska jag väga mig imorgon kväll.


Förberedelserna inför loppisen på lördag är igång, vi fixar, rensar och donar. Shit, vad mycket man samlar på sig. Observera då att vi hade en loppis för exakt ett år sedan där vi hade lika mycket att göra sig av med:).

På loppisen är vi ett gäng familjen som består av grannar, vänner, även syrran och pappa ska vara med. Redan på fredag kommer syrran med hennes två söner, vi tänkte då bjuda på tacos och kladdkaka. På lördagen efter loppisen blir det räkfrossa samt fisksoppa och skagenröra, till efterätt blir det chesecake.....tur att mina 21 dagar är över:). Nä, skämt och sidor så vill jag hålla mig inom denna ram jag har gjort dessa 21 dagar, men med utsvävningar vid just sådana här tillfällen.

När syrran med familj är på besök sover de i vårt gästrum. Här är rummet när vi flyttade in.


Vi målade med en blå färg som heter syre...blev kanonbra mot våra vida inredningsdetaljer.
På bilden är rummet bäddat och klart för övernattnignsgästerna.


Lite detaljbilder med dagsljus.



2 kommentarer:

  1. Hej

    Läste kommentaren på förra inlägget och min reaktion var också negativ. Jäkla skum kommentar att skriva och självklart att personen är anonym..

    Tyvärr råkar man ut för konstiga typer ibland när man har en blogg.

    Många kramar till dig <3

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så, bara spontana tankar!

    Kram kram

    SvaraRadera