måndag 20 september 2010

Måndag -deppinlägg

Efter att jobbat 24 timmar i helgen så är jag inte så jätte pigg, har även kört 30 mil idag när jag tog bilen till plugget, vilket gör sitt på orken.

Min PMS är denna månad inte att leka med, har inte vågat ta någon medicin när jag gick på Camebridge. Jag ska i oktober till min gyndoktor och ska ta upp mina PMS perioder som sliter på både mig, familjen och äktenskapet.

Nä, nu är det ingen bra period i mitt liv. Även ifall jag vet till viss del vad det beror på så är det asjobbigt. För det är inte roligt att inte känna glädje, att inte orka något, att gråta för minsta lilla, att vara sur och irriterad. Att bara vilja krypa ner i sängen och inte kliva upp förrän man känner orken komma tillbaka. Men värst just nu är nog att jag har ingen ork och vilja att kontrollera mitt ätande, vilket är SÅ irriterande då jag kämpat så in i helsike för att komma ner i vikt.

Ikväll blir det inga måsten, bara softa framför tv'n och brasan. Försöka rycka upp mig då jag har tenta på fredag som jag bara vill klara.





-Bloggat ifrån min Iphone.

6 kommentarer:

  1. jag tycker att en del av det jävliga med den här IVF-resan är ju mat-delen. För mig har maten varit den där trösten när det varit tungt och jobbigt tidigare, lite skönt knark lixom... Och nu när man ska gå ingeom något av det jobbigaste i ens liv så får jag inte ha den trösten, jag måste kunna kontrollera den biten oxå, vilket är ursvårt och ibland helt omöjligt. Inte nog med att man går upp i vikt av hormonerna jag lägger på mig för att jag är lessen och stressad oxå. Kort sagt, jag tror att jag förstår vad du menar...

    SvaraRadera
  2. Massa kramar till dig stumpan!! ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Försöker lysa upp i höstmörkret och skickar dig ett award, se min blogg!

    SvaraRadera
  4. Du har en Award att hämta på min blogg också!

    Kram! :)

    SvaraRadera