onsdag 4 maj 2011

Många gravida?!

Jag upplever att det är många nu som har plussat på stickan, det är SÅ roligt och jag blir SÅ avundsjuk. Har lyckats hålla borta den där känslan i flera, flera år nu, det här med avundsjukan på gravida kvinnor. Men nu när man är uppe i en behandling så ligger det så nära till hands att jag blir riktigt avundsjuk på de som lyckas plussa och självklart som lyckas behålla bebisen i magen.




Möttes av en glatt överaskning i morse när jag såg att Wilda Matilda hade plussat,


GRATTIS tjejen!!


Jag hoppas även att det kommer gå bra för Jenny_Maria idag!!




Är nu inne på ruvardag 3, jag genomför ett litet experiment som jag kommer återkomma till om några dagar. I kroppen min känner jag inget märkbart mer än att brösten är snart helt fria från svullnad och ömhet. Men molande värken i magen och äggstockarna kommer och går som den vill. Känner mig fortfarande uppblåst och igår var jag stenhård på magen. Så någon träning blir det inte för mig än på några dagar:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar