tisdag 27 december 2011

Mina inköp

En flecejacka från Haglöfs och två koftor från Lindex:



Två tröjor från P.O.P, två vita t-shirt, rosa linne och en blus från H&M, svart t-shirt från Lindex (ej mamma), randig tröja från Stadium (ej mamma),



Adidasväska från Intersport, två byxor från H&M och mysbyxor från P.O.P.



En svullen mage i sin nya P.O.P tröja:) Såhär ser magen ut så fort jag ätit, helt galet och rätt jobbigt då det blir tungt att andas. Organen blir väl antagligen så undanknuffade och överraskade så de hinner inte vänja sig eller nåt. Jag är väldigt glad att vi lyckats komma såhär långt i graviditeten. Jag hoppas det håller i sig i 28 veckor till.



Till Thea: Jag har försökt kommentera hos dig flera gånger men det går inte, vet inte hur jag ska lyckas:(

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar