söndag 11 december 2011

Vecka 9+4

Idag var bästa M hemma hos mig. Så skönt att få umgås lite, få lite andra tankar och bara vara vuxen. Men jag märkte att jag gärna inte ville prata om mig utan om M. Det var en härlig stund.

Efter hon åkte och medan maken lagar lasagne så tog jag tag i att läsa lite i paprena som jag fick på inskrivningen från MVC. Inför förlossningen, fosterdiagnostik och vad man bör äta eller inte äta etc.

I övermorgon hoppas jag få göra VUL för att se så allt står rätt till. Jag tvivlar inte på att jag är gravid någonstans, illamåendet har dock stillat sig lite så jag har klarat mig från kräkningar senaste dagarna -jätteskönt samtidigt som funderingar kommer om allt verkligen står rätt till. Men till och från så påminner mina värkande bröst, foglossningarna, ilande i ligamentet och humörsvängningarna om att jag troligen fortfarande är gravid. Men inget är säkert någonstans.

Paprena från inskrivningen från förra veckan:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar