tisdag 24 januari 2012

V 16 (v. 15+5)

Dagens sysslor:
Vakna, äta frukost och få iväg skruttis till skolbussen. Vilar på soffan och sen äta frukost nr 2. Älskling vaknar, han börjar jobba först efter lunch så vi går ut...jag försöker skotta men tar istället fram kameran och fotar lite i trädgården. Äta lunch och sen krypa ner i badet läännngggeeee. Vilar på sängen och hämtar sedan skruttis, lite tidigare än vanligt. Väl hemma följer jag med skruttis till pulkabacken och står pratar med en granne om graviditet och sjukskrivning.

Hem, vila och försöker plocka undan lite. Lagar hemmagjorda hamburgare och milkshake till middag, orkar till och med plocka bort från middagen. Sitter framför tv`n med älskling tills jag lägger mig vid nio tiden (vilket är övertid för mig). Somnar fort men vaknar så fort jag vänder mig då jag har så ont, vaknar efter tre timmar och kan inte sova....så nu sitter jag här.

Tur att älskling tar skruttis i morgon bitti och jag har sovmorgon då jag inte ska vara hos läkaren förrän vid lunchtid.


Just nu badar jag istället för duscha, det är så skönt för kroppen. Med mig har jag ofta Spotify på min telefon och som sällskap dyker alltid vår lille katt upp. Han älskar vattnet i badkaret och duschen. Nu har han även hittat ett favoritställe som är handfatet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar