torsdag 26 januari 2012

V. 17 (v. 16+1)

Idag har det varit en sådan där låg, deppig och energilös dag. Jag har sovit hela natten och efter frukost kröp jag ner i sängen igen, vaknade vid lunch....åt och sen kröp ner i sängen igen för att åka hämta skruttis på eftermiddagen. Gårdagens kamp med tankar på jobbet tog ut sin rätt idag:(. Jag ha-ar dessa djupa dagar jag har.

Favvo just nu: alkoholfri cider....intogs till gårdagen och dagens lunch.

Efter sett inslag av Lady & Lufsen så har jag varit vansinnigt sugen på spagetti och köttbullar....skulle tillaga det till lunch igår.....mamma scans köttbullar och blev jättesur för spagettin var slut...men bandspagetti fick duga. Det fungerade men var inte rätt.

Satt och läste buffè när jag upptäckte att Cecilia var med i en artikel....det är en kompis till en av mina syrror och för typ två-tre år sen var jag på matlagningskurs hos henne:)

 
Idag..var det som sagt en sämre dag, så matlåda rakt av blev det. Orkade inte ta ner tallrik från skåpet så jag åt direkt ur lådan. Men det fungerade det också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar