måndag 13 februari 2012

39 timmar kvar....

....till vårt riktade ultraljud. Räkorna är beställda och ikväll kyls det alkoholfria vinet. Jag måste bara hålla mig vid gott mod. Jag vill vara så positiv som möjligt innan något annat visas inför vår framtid. Jag har aldrig förr pratat så mycket om framtiden med bebisen som jag gör nu, det är till och med att skruttis säger att "ja, men det är ju inte säkert att det inte blir något" Kloka unge...men som jag väljer att inte lyssna på just nu:). Tror det kallad försvarsmekanism eller förnekelse. Det tjänar inget till att deppa ihop innan vi vet något. Varför förpesta livet i onödan. Tror dock att älskling är måttlig nervös då han fått magkatarr, men det kan ju förstås vara något annat också.

Imorgon ska jag träffa chefen och därefter träffa en kollega för lunch. Jag ska leta efter en alla hjärtans dag present till familjemedlemmarna. Själv har jag önskat mig fina tulpaner.

Det blir nog ett besök på H&M också. Behöver gravidlinne, trosor och leggins....jag köper imorgon och sparar kvittot (för säkerhets skull)....får passa på när man kan få lite rabatt:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar