tisdag 13 mars 2012

V. 22+6 och trött

Shit pommesfrites vilken trött dag det har varit idag.

Vaknade 7.00- fick iväg skruttis till skolbussen. Vi fuskade och tog bilen dit -händer aldrig annars....men jag var så himla trött.

Hemma 7.40, åt frukost och gick la mig igen. Sov till 10.00 och la mig framför tv'n till 12.00, åt även lunch under denna tid.

Gick och la mig 12.00 och sov till efter 15.00, hämtade skruttis från fritids. Hon fick med sig en kompis hem....yes....får vila lite till. Nu har jag i en timme suttit ute i solen och just vilat.

Jag hoppas älskling är piggare än mig och orkar göra de planerade grillade hamburgare. Efter maten kommer jag nog gå och sova.

Precis uppstigen för att åka hämta skruttis på fritids:



Mellis i solen:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar